Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix vybrané firmy
Obrtel, Gabriel ; Císek, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení aktuálního stavu marketingu ve společnosti ACO Industries k. s. a obsahuje návrh na jeho zlepšení. Teoretická část definuje marketing nejprve z nejobecnějšího hlediska, poté přechází v definici marketingového mixu a dalších marketingových nástrojů. Praktická část obsahuje popis společnosti ACO Industries k. s. a její zhodnocení pomocí marketingového mixu. Následuje návrh opatření, vedoucích k zlepšení aktuálního stavu marketingu.
Relationship marketing v teorii a praxi: věrnostní program Zátiší Group
Šonková, Tereza ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vztahového marketingu, jejím cílem je relationship marketing teoreticky ukotvit, nastínit jeho historický vývoj a věnovat se jeho nejčastěji využívaným nástrojům. Zvláštní důraz je přitom kladen na otázku loajality a na věrnostní programy. Práce se dělí na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Úkolem práce je konfrontovat teoretická východiska relationship marketingu a věrnostních programů s v praxi fungujícím věrnostním programem, analyzovat jeho efektivitu a poskytnout komunikační doporučení. V teoretické části práce je využita především metoda kompilace relevantní literatury. Pro praktickou část byly využity metody dedukce, desk research, polostrukturovaného individuálního rozhovoru a SWOT analýzy. Díky těmto metodám se podařilo vymezit v praxi realizovatelné a efektivní postupy při sestavování věrnostních programů a pro komunikaci s jejich členy. Tato práce je přínosem především pro restaurační zařízení jako východisko pro vedení relevantního a efektivního věrnostního programu. Práce zároveň uceleně představuje oblast relationship marketingu i způsob sestavení a měření efektivity věrnostních programů a může proto sloužit ke studijním účelům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Současná situace na trhu s Customer Relationship Management systémy: analýza a potenciál CRM systémů pro živnostníky v České republice
Popelka, Ondřej ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice Customer Relationship Management systémů v kontextu jejich používání živnostníky. Je rozdělena do dvou nosných částí, z nichž ta první má za cíl uvést čtenáře do problematiky CRM a SCRM systémů, jejich přínosů pro subjekty a popsat evoluci těchto systémů s příchodem webového rozhraní 2.0 a prostředí, kde tyto systémy mohou působit. V druhé části pak analyzuji výsledky dotazníku pro živnostníky, který měl za cíl zmapovat jejich názor na tyto produkty, jejich ochotě do nich investovat a zjistit názor na přínosnost jednotlivých funkcí CRM systémů. V návaznosti na výsledky dotazníku vznikla definice vhodného řešení pro živnostníky a ta byla pak aplikována na tabulku předvýběru nejvhodnějších pro-duktů pro tento segment. Díky preferencím respondentů a vyhodnocení plnění požadovaných funkcionalit pak došlo k určení nejvhodnějšího řešení pro respondenty dotazníku zastupující živnostníky v České republice.
Relationship marketing v teorii a praxi: věrnostní program Zátiší Group
Šonková, Tereza ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vztahového marketingu, jejím cílem je relationship marketing teoreticky ukotvit, nastínit jeho historický vývoj a věnovat se jeho nejčastěji využívaným nástrojům. Zvláštní důraz je přitom kladen na otázku loajality a na věrnostní programy. Práce se dělí na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Úkolem práce je konfrontovat teoretická východiska relationship marketingu a věrnostních programů s v praxi fungujícím věrnostním programem, analyzovat jeho efektivitu a poskytnout komunikační doporučení. V teoretické části práce je využita především metoda kompilace relevantní literatury. Pro praktickou část byly využity metody dedukce, desk research, polostrukturovaného individuálního rozhovoru a SWOT analýzy. Díky těmto metodám se podařilo vymezit v praxi realizovatelné a efektivní postupy při sestavování věrnostních programů a pro komunikaci s jejich členy. Tato práce je přínosem především pro restaurační zařízení jako východisko pro vedení relevantního a efektivního věrnostního programu. Práce zároveň uceleně představuje oblast relationship marketingu i způsob sestavení a měření efektivity věrnostních programů a může proto sloužit ke studijním účelům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketingový mix vybrané firmy
Obrtel, Gabriel ; Císek, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení aktuálního stavu marketingu ve společnosti ACO Industries k. s. a obsahuje návrh na jeho zlepšení. Teoretická část definuje marketing nejprve z nejobecnějšího hlediska, poté přechází v definici marketingového mixu a dalších marketingových nástrojů. Praktická část obsahuje popis společnosti ACO Industries k. s. a její zhodnocení pomocí marketingového mixu. Následuje návrh opatření, vedoucích k zlepšení aktuálního stavu marketingu.
RFM analýza zákazníků e-shopu s pánskými doplňky
Králíček, Pavel ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubátová, Eliška (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá RFM analýzou a jejím využití ve vztahovém marketingu v online prostředí. Zasazuje RFM analýzu do kontextu marketingového mixu i historického vývoje marketingových koncepcí. Cílem práce je sestavení RFM modelu a jeho aplikace na e-mailovou komunikaci se zákazníky e-shopu. Práce popisuje rozeslání e-mailové kampaně a vyhodnocení jejích výsledků z hlediska předpokladů RFM analýzy. Měla by sloužit jako doklad snadnosti aplikace RFM analýzy na zákaznickou bázi a případně jako podklad pro další směr marketingového výzkumu.
Vývoj a aplikace vztahového marketingu
Kohoutová, Lucie ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Bakalářská práce Vývoj a aplikace vztahového marketingu se zabývá historickým vznikem a jednotlivými přístupy vztahového marketingu, které vedou k vytvoření dlouhodobých a tedy vzájemně výhodných partnerství s klíčovými stranami. Autorka dále vysvětluje obsah pojmu CRM, podmínky pro kvalitní řízení vztahů se zákazníky a rozebírá jednotlivé aspekty, které se významně podílejí na získání zákazníkovy důvěry a z dlouhodobého hlediska i loajality. Praktická část byla zpracována jako ilustrace teoretických poznatků na příkladu konkrétní společnosti Tesco, jenž úspěšně dokázala připravit program Clubcard, podporující loajalitu zákazníků a v závěru byla doplněna o vlastní průzkum mezi 160 studenty VŠ, který se zaměřoval na frekvenci využití věrnostních programů a ochotu poskytování osobních dat.
Vztahy se zákazníky ve vybraném podniku
BLÁHOVÁ, Adéla
Cílem diplomové práce je poskytnout ucelený přehled o problematice zákaznické spokojenosti a řízení vztahů se zákazníky a doplnit ho analýzou spokojenosti klientů společnosti ESSOX s. r. o. Následně jsou navrhnuta doporučení, díky kterým by společnost mohla vylepšit své služby a přispět tak ke spokojenosti svých klientů.
Obchodní strategie distribuční firmy ControlTech s.r.o. na domácích a zahraničních trzích
Kolda, David ; Pavlík, Zdeněk (vedoucí práce) ; Sobíšek, Lukáš (oponent)
Práce se zabývá obchodní a marketingovou strategií firmy ControlTech s.r.o. na domácím a zahraničních trzích. ControlTech s.r.o. zajišťuje distribuci výrobků pro průmyslovou automatizaci americké společnosti Rockwell Automation. Hlavním cílem práce je analyzovat a zhodnotit obchodní a marketingovou strategii, kterou firma při své činnosti používá. Dílčím cílem je popsat formu spolupráce mezi dodavatelem a distributorem. Teoretická část je věnována marketingu průmyslových firem a problematice vstupu společností na zahraniční trhy. Praktická část se zabývá cíli práce a pomocí SWOT analýzy hodnotí všechny vnitřní a vnější faktory, které mohou mít vliv na budoucí vývoj firmy.
Mezinárodní marketingová strategie společnosti S&T AG
Doležalová, Michaela ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Matoušek, Otta (oponent)
Teoretická část diplomové práce zahrnuje charakteristiku mezinárodního marketingu a vybraných strategických přístupů k mezinárodnímu podnikání, identifikaci specifických vlastností trhu průmyslových výrobků a jejich aplikaci při segmentaci tohoto trhu a užití marketingových nástrojů. Obsahem praktické části diplomové práce je analýza mezinárodní marketingové strategie společnosti S&T AG, která je předním dodavatelem IT řešení a služeb ve střední a východní Evropě. Praktická část zahrnuje také podrobný popis procesu vlastního marketingového výzkumu, který se týkal kompetenčních center S&T, a doporučení pro management.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.